Suku tīrītājs atvērta tipa vagoniem

Kompānija „Industryprof” ir šo iekārtu izstrādātāja un ražotāja. Tīrīšanas kvalitāte un ātrums  (vidējais tīrīšanas laiks ir 3-4 minūtes) ir nesalīdzināms ar manuālo tīrīšanu, ļaujot samazināt vagonu bojājumus pat ogļu atlikumu palielināšanās gadījumā (optimāli – 400 kg). Salīdzinājumā ar tradicionālo tīrīšanu, tas ļauj taupīt resursus.

Iekārtas ir izstrādātas atbilstoši standartam beramkravām (ogles, šķembas un citi materiāli) paredzētu pusvagonu (ar lūkām vagona lejasdaļā) tīrīšanai.

Suku tīrītājs tiek piestiprināts mobilajam celtnim virs tīrāmā vagona (pusvagona).

Suku tīrītāja uzdevums – atvērta tipa vagona attīrīšana no oglēm un putekļiem. Suku tīrītājs tiek piestiprināts Pasūtītāja mobilajam celtnim un ievietots atvērta tipa vagonā. Iekārtas kopējais svars ir līdz 4 tonnām.

Suku tīrītājs izmanto atvērtā vagona augšējās malas, lai pārvietotos no viena vagona gala uz otru. Tīrītāja pārvietošanai tiek izmantots Pasūtītāja celtnis.  Suku tīrītājs sastāv no trim lielām sukām vagona sānu un grīdas tīrīšanai, kā arī divas stūra sukas stūru tīrīšanai gareniskās kustības laikā. Rezultātā suku tīrītājs attīra vagona sānu daļas, grūdu un stūrus gareniskās kustības laikā.

Suku tīrītāja izpildījums:

  1. Automātiskā centrēšana attiecībā vagona malām un pēc vagona augstuma (ar hidrauliku), izmantojot padevei vagonā mobilos celtņus.
  2. Piegāde izmantojot atsevišķu hidraulisko staciju, kas tiek piegādāta komplektā ar uzstādīšanu darbam ar pastatņu vai portāla tipa krāniem.
  3. Kompānija izstrādās šo iekārtu piegādi, izmantojot stacionārās iekārtas portālu.

Suku attīrītāja piedziņa ir hidrauliskie motori, uz kuriem ir nepieciešamais spiediens, un eļļas apjoms ir jānodrošina Pasūtītāja mobilā celtņa hidrostacijai, ir nepieciešams spiediens 140 bar un eļļas caurlaides spēja 110-150l/min.

Iekārtu specifikācija:

  Atvērta tipa vagonu (ārējā hidrauliskā stacija) suku attīrītājs
Iekārtas gabarīti (platums x garums х augstums) 3850 х 1810 х 2623mm
Производительность паспортная: 10-12 vagoni stundā (vidējais ogļu atlikums 200 kg)
Trīs pusvagona augstuma pozīcijas 2340mm, 2200mm, 2060mm
Pusvagona platums 2890…2964mm
Apakšējās sukas griešanās frekvence 300-400 apgr./min
Sānu sukas griešanās frekvence 200-250 apgr./min
Sukas padeves ātrums ~5 km/st.
Piedziņas hidraulisko motoru skaits 4 gab.
2 hidraulisko motori – rotācijas ātrums 300-400 apgr./min.
2 hidraulisko motori – rotācijas вращения 200-250 apgr./min..
Dati hidrauliskajam motoram: Plūsmas ātrums: 395 cm3/apgr.

Plūsma: 150…200 l/min.

Spiediens: 175 bar

Sukas:

 

Apakšējā suka – D600x254 L=2250mm (50gab.х45)

Sānu suka – D600x254 L=855mm (19gab.х45)

Siles suka – 490/780 – 2gab.

Kopējais svars, tonnas 3,95
Darba temperatūra, grādi ˚С: -10 līdz +35
Ārējā  hidrostacija (kā piemērs): Iekārtas hidrauliskā sistēma tiek barota no установки traktora hidrauliskās sistēmas Caterpillar M325C LMH (pump flow capasity 670 L/min).

Materiāla maksimālā frakcija ir 80mm*80mm*80mm (ledus gabali ar izmēriem virs 80mm arī tiek uzskatīti kā virs frakcijas esošie). Mašīna nav paredzēta piesaluša materiāla  nošķelšanai no sienām un grīdas. Uz vagona grīdas atlikušā materiāla maksimālais slānis vidēji ir ap 8..10 cm pēc vagona kopējā garuma.

Hidrauliskās iekārtas centrēšanai tiek izmantota gravitācijas centrēšana. Sānu suku nodiluma gadījumā ir iespējams viegli veikt regulēšana, ņemot vērā suku nodilumu. Pārējo suku regulēšana nodiluma dēļ tiek regulēta automātiski. Kad sukas ir nodilušas, tas tiek vienkārši nomainītas. Suku piegāde nodilušo suku nomaiņai tiek garantēta.

Iespējamā opcija: suku tīrītāja modifikācija:

Hidrauliskā eļļas padeves stacija autonomam iekārtas darbam (bez ārējo iekārtu hidraulikas) iekārtas padevei, izmantojot pastatņu vai portāla tipa krānu iekārtas.

Transportēšanas vajadzībām iekārtas tiek viegli demontētas un atbilst standarta pārvadājumu gabarītiem. Tīrīšanas procesa vizualizācijai iespējams uzstādīt operatora videokameras un vietējo virzīto apgaismojumu.

Piegādājamo iekārtu komplektācija ir pietiekama to normālai ekspluatācijai  un pieteikto tehnisko raksturlīniju nodrošināšanai.

Tīrīšanas ātrums ir atkarīgs no  vagonu padeves tīrīšanai, hidrostacijas  parametriem, no operatora darba ātruma un veiklības, no piebraukšanas un iekārtas uzstādīšanas nepieciešamības) un no strādnieka (malējo gala lūku atvēršana atlikumu izkraušanai no vagona)